Chętnie przyjedziemy lub zaprosimy Cię do siebie by zaprezentować wszystkie zalety i szczegóły działania PlanQ oraz omówić najkorzystniejszy sposób jego implementacji.
Abyś mógł korzystać z zalet PlanQ nie tracąc czasu na organizację jego wdrożenia jesteśmy gotowi zająć się całym procesem i przeprowadzić go od początku do końca zgodnie ze wszystkimi procedurami obowiązującym w Twojej firmie.
Nasi specjaliści przygotują i przeprowadzą wszystkie etapy implementacji:
- przyjedziemy porozmawiać o produkcie i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
- przygotujemy ofertę i narzędzie dokładnie dopasowane do potrzeb firmy
- przygotujemy i przeprowadzimy kompleksową prezentację rekomendującą PlanQ kierownictwu Twojej firmy
- opracujemy optymalny plan wdrożenia
- sprawnie wdrożymy PlanQ i związane z nim know-how nawiązując bezpośrednią współpracę z odpowiednimi działami (np.: IT, Controllingiem)
- gruntownie przeszkolimy i przygotujemy do pracy w nowych standardach odpowiednią ilość pracowników lub przeprowadzimy rozszerzone szkolenia osób transferujących wiedzę w organizacji (model train-the-trainer)
Gdy będziemy mieli gotowy plan dalszego działania rozpoczniemy etap wdrożenia produkcyjnego.
Prace wdrożeniowe najczęściej dzielimy na etapy:
- Uzgodnienia: harmonogram prac i inne sprawy formalizujące naszą relację
- Instalacja systemu: na serwerze Twoim lub naszym
- Import: niezbędnych danych kadrowych potrzebnych do pierwszego uruchomienia systemu
- Konfiguracja: przypisanie uprawnień użytkownikom, ustawienie rozpoczęcia pory nocnej etc.
- Prace programistyczne: w zakresie ustalanym na wcześniejszych etapach
- Integracja: z systemem Kadrowo Płacowym
- Szkolenia: z zakresu obsługi PlanQ, przepisów zasad dobrego planowania pracy
- Zakończenie projektu: przygotowanie testów akceptacyjnych
Po zakończonym wdrożeniu w każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać - wsparcie merytoryczne i techniczne dostępne do Twojej dyspozycji jest realizowane przez Centrum Wsparcia Klienta w ramach Opieki Serwisowej.
- Wsparcie serwisowe realizowane przez Centrum Wsparcia Klienta w terminach zgodnych z wybranym poziomem usług (SLA)
- Aktualizację do najnowszych wersji systemu (Upgrade)
- Zmiany działania aplikacji zgodnie ze zmianami przepisów Prawa Pracy (Update)