Repozytorium dokumentów ECM (Enterprise Content Management), elektroniczny obieg faktur (moduł eFaktura),
obieg zamówień (moduł eZamówienie), obieg reklamacji (moduł eReklamacja) oraz elektroniczna książka podawcza to
tylko wybrane z wielu dostępnych modułów systemu dedykowanego specjalnie dla branży Retail.
Ergonomiczny i intuicyjny interfejs użytkownika, który dostępny jest w oknie przeglądarki internetowej umożliwia dostęp do wszelkich dokumentów i raportów zarówno z komputera jak i wszelkich urządzeń mobilnych.
System wspomagający pracę działów HR poprzez prowadzenie Akt Osobowych w wersji elektronicznej.
Moduł Repozytorium Akt ma zastosowanie wszędzie tam, gdzie są zatrudniani pracownicy, niezależnie od formy prawnej stosunku pracy, systemu rozliczania czasu czy wielkości przedsiębiorstwa. Zaawansowane mechanizmy wyszukiwawcze umożliwiają szybkie i skuteczne znalezienie wszystkich niezbędnych informacji pracowniczych.
Moduł eRekrutacji usprawnia prowadzenie całego procesu zatrudnienia. Dzięki wbudowanemu modułowi skanowania dokumentów CV, a także możliwości implementacji ścieżek decyzyjnych akceptacji oraz generowania automatycznych odpowiedzi dla przychodzących zgłoszeń znacząco spada czas potrzebny na procesy rekrutacji, co jest szczególnie istotne w organizacjach charakteryzujących się wysoką rotacją pracowników.
PlanQ może być zintegrowany z dowolnym rejestratorem czasu pracy (czytniki kart dostępu, linii papilarnych) posiadającym API.
Wszystkie dane dostarczone do naszego systemu znajdą odzwierciedlenie w grafiku wykonywanym.
Profesjonalne narzędzie dystrybucji spersonalizowanych informacji Kadrowo-Płacowych Na linii 'pracownik - dział HR' często dochodzi do wymiany niewielkich porcji informacji, dotyczących chociażby dostępnego urlopu, oczekiwanego wynagrodzenia, czy harmonogram pracy na najbliższe dni, tygodnie lub miesiące. To źródło zbędnych kosztów, które można i należy ograniczyć.
Pobrane w ten sposób informacje mogą być dystrybuowane w zautomatyzowany i bezpieczny sposób - przez SMS bezpośrednio na telefon pracownika, pocztę email lub jako strona WWW wyświetlana na terminalu dostępowym usytuowanym w dowolnym miejscu w budynku.